top of page

Συνέντευξη: Monica Koleva


Δεν πρόκειται απλά για μια συνέντευξη. Τα λεπτά που μιλήσαμε μαζί της, αποτέλεσαν τιμή για τη Universe Music. Η Pop-R&B Star της Βουλγαρίας, η οποία συμμετείχε στο "Sparks Vol.1" με ένα μοναδικό τραγούδι, γνωστό σε πολλούς από εμάς που έχουμε σχέση με τη γειτονική χώρα, το "Nyama da spiram" ("Δε θα σταματήσω"), μας τίμησε με μια όμορφη συνέντευξη, την οποία δέχτηκε να μας δώσει και να μιλήσει για πολλά πράγματα για την ίδια και τις δουλειές της.

 

Μόνικα, τι σε έκανε να ασχοληθείς με τη μουσική;


Το συναίσθημα με έκανε, η συγκίνηση που μου δίνει. Στην πραγματικότητα, ακόμη και όταν ήμουν 4 ετών, ήξερα ότι ήθελα να γίνω τραγουδίστρια, χωρίς να ξέρω αν μπορώ να τραγουδήσω ή όχι. Απλώς το ήξερα.


Ποιο είναι το πρώτο σου τραγούδι που κυκλοφόρησε και πώς αποφάσισες να το κυκλοφορήσεις;


Το πρώτο μου τραγούδι λεγόταν «Everytime» και κυκλοφόρησε το 2013. Αυτό είναι το πρώτο κείμενο στίχου που έχω γράψει ποτέ.


Κρατάς πράγματα για τον εαυτό σου που δεν θα ήθελες να εκθέσεις δημόσια;


Φυσικά, πιστεύω ότι κάθε καλλιτέχνης που γράφει τα δικά του τραγούδια, έχει και αυτά που δεν θέλει να κυκλοφορήσει.


Κάνεις αναφορές στην υλική σου ζωή;


Στις περισσότερες περιπτώσεις όχι, μου αρέσει απλώς να φτιάχνω ιστορίες, να παίζω με τη φαντασία, αλλά το περίεργο είναι ότι όλα όσα γράφω γίνονται με τον καιρό, κάτι που είναι τουλάχιστον τρομακτικό!!!


Προσαρμόζεις τη μουσική σου στο κοινό;


Ω! ναι! Η μουσική μου απευθύνεται κυρίως στο γυναικείο κοινό, αυτό είναι το target group μου. Girls Power!!!


Τι είναι πιο εύκολο, να ερμηνεύσεις τα τραγούδια σου στο στούντιο ή να τα ερμηνεύσεις σε μια συναυλία; Ποιο σου αρέσει περισσότερο;


Είχα πολύ λίγες ζωντανές εμφανίσεις μέχρι τώρα, οπότε προτιμώ το στούντιο. Ακόμα και όταν ηχογραφώ, προτιμώ να είμαι στο στούντιο του σπιτιού μου, να είμαι εντελώς μόνη. Μόνο εγώ και η μουσική.


Τρία ονόματα τραγουδιστών θα ήθελες να συνεργαστείτε;


Χμμμ, υπάρχουν τόσοι πολλοί καλλιτέχνες με τους οποίους θέλω να κάνω ένα τραγούδι. Αλλά εδώ είναι τα 3 καλύτερα μου: Preya, Atanas Kolev και Dara Ekimova.


Υπάρχουν πράγματα που μερικές φορές σε κρατούν αδρανή και αν ναι, ποια είναι αυτά;


Συχνά πέφτω σε λειτουργία artist-block. Νομίζω ότι η καθημερινότητα / η μονοτονία είναι ένας μεγάλος λόγος για αυτό. Μερικές φορές χρειάζομαι απλώς ένα διάλειμμα.


Ποια περίοδο της μουσικής σου καριέρας θα ήθελες να ζήσεις ξανά;


Τα γυρίσματα του βίντεο για το τραγούδι "Δεν θα σταματήσω" ("Nyama da spiram"). Όλη η ομάδα ήταν μοναδική. Δεν ένιωσα καν ότι πέρασαν 12 ώρες.


Κάτι για το οποίο μετανιώνεις;


Δεν μετανιώνω ποτέ για τίποτα. Όλα είναι εμπειρία και μάθημα.


Πώς ανακάλυψες τη Universe Music και πώς αποφάσισες να συμμετάσχεις στο "Sparks vol.1";


Εσείς με βρήκατε πρώτοι. Χε χε! Γνωριστήκαμε πριν από πολλά χρόνια με το Meshaya, εποχή όταν ακόμα η Universe Music δεν υπήρχε, με τον οποίο δουλέψαμε μαζί σε δύο κομμάτια, τα οποία όμως δεν βγήκαν ποτέ στο φως της δημοσιότητας. Οπότε μου ήταν εύκολο να συνεργαστώ ξανά, τον εμπιστεύομαι αισθητικά.


Τι να περιμένουμε από τη Μόνικα στο μέλλον;


Να περιμένετε πάντα το απροσδόκητο!!!

 

Βρείτε τη Μόνικα στους παρακάτω συνδέσμους:

Recent Posts

See All

Πρόσκληση σε καλλιτέχνες για το Rough Diamonds Vol.4

Μετά τα επιτυχημένα releases των τριών "Rough Diamonds", η Universe Music ετοιμάζει την τέταρτη κυκλοφορία δίνοντας την ευκαιρία σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες να συγκεντρώσουν τις φωνές τους στο πλέον θ

bottom of page