top of page

Συνέντευξη: Manda G Monroe


Η Manda G είναι από το Gulfport του Μισισιπή. Είναι 32 ετών και κάνει μουσική πιο "επίσημα" τα τελευταία έξι χρόνια. Ξεκίνησε να γράφει τραγούδια και να ραπάρει χωρίς να είναι σίγουρη αρχικά για το τι ακριβώς θέλει να κάνει. Όμως μόλις συνάντησε τον Mag Hustleman, κολλητό της φίλο, μέντορα και δάσκαλο, όλα αλλάξανε. Της δίδαξε πώς να δομεί τη μουσική της και επίσης πώς να ηχογραφεί τον εαυτό της. Τελικά, δεν άργησε να αναλάβει την ηχογράφηση άλλων καλλιτεχνών. Έχοντας πλέον κυκλοφορήσει 5 mixtapes και 6 δυνατά singles, η - πρώτα - engineer και - έπειτα - καλλιτέχνης (όπως μας εξήγησε ότι αισθάνεται), μας μίλησε για την ίδια, με αφορμή την πρόσφατη συμμετοχή της στο mixtape της Universe Music "Rough Diamonds Vol.2".

 

Manda, τι σε έκανε να ασχοληθείς με τη μουσική;


Πάντα είχα πάθος με τη μουσική από όταν ήμουν παιδί. Μου άρεσε να ηχογραφώ άλλους καλλιτέχνες, αλλά κάποια στιγμή ήθελα να δοκιμάσω να κάνω τη δική μου μουσική.


Πώς είναι η δημιουργική διαδικασία από την πλευρά του καλλιτέχνη;


Για να είμαι ειλικρινής, λειτουργώ πολύ με βάση τη διάθεση. Αν είμαι στενοχωρημένη ή περνάω κάτι, ή ακόμα και αν είμαι χαρούμενη, κάνω μουσική. Βρίσκω ένα beat που μου αρέσει και ακούγεται καλά και οι στίχοι απλά έρχονται. Αν κάποιες φορές οι στίχοι δεν μου βγαίνουν τότε δεν είναι θέμα δικό μου, αλλά της συναισθηματικής κατάστασης στην οποία είμαι.


Πόσο συχνά εμφανίζεσαι ζωντανά;


Παραδόξως έχω εμφανιστεί μόνο μία φορά. Πρόκειται για ένα rap battle στη γενέτειρά μου. Έχω ραπάρει στο booth με πάρα πολλούς ανθρώπους, χωρίς να έχω πρόβλημα, όμως στις συναυλίες είμαι ντροπαλή.


Σε ποιο "πόστο" βλέπεις τον εαυτό σου να επιμένει περισσότερο στο μέλλον;


Σίγουρα βλέπω τον εαυτό μου να είμαι περισσότερο μηχανικός του ήχου (engineer), παρά από τη μεριά του καλλιτέχνη. Θα κάνω μουσική αν μου έρθει, αλλά το μόνο που με γεμίζει, είναι να κάνω άλλους καλλιτέχνες να ακούγονται καλά και να τους βοηθάω να προοδεύουν.


Αν όχι μουσική, τι άλλο θα έκανες στη ζωή σου;


Αν όχι ηχοληψία, θα μαγείρευα. Μπορώ να κάνω συναρπαστικά πράγματα στην κουζίνα (γέλια).


Πόσο έχεις ωριμάσει ως καλλιτέχνης;


Η μουσική με βοήθησε πολύ να εξελιχθώ σαν άνθρωπος. Αν μπορούσα να το πω με νούμερα, θα έλεγα ότι πήγα από το 1 στο 8.


Ποια είναι η μεγαλύτερη αδυναμία σου;


Το γεγονός ότι είμαι ντροπαλή.


Σε τι διαφέρει η Manda G Monroe από τους άλλους καλλιτέχνες;


Η αλήθεια είναι ότι δεν θα ήθελα να μιλήσω για τους άλλους. Ούτε θα πω τι είναι και τι δεν είναι οι άλλοι, αλλά ούτε και για τον εαυτό μου. Μου αρέσει να είμαι ταπεινή, στοργική και να αποτελώ το κίνητρο βελτίωσης για τους άλλους.


Μίλησέ μας για τη συνεργασία σου με την Universe Music. Πώς νιώθεις που συμμετείχες στο "Rough Diamonds Vol.2";


Είναι τιμή μου που εμφανίστηκα στο mixtape! Με έκανε να νιώσω τέλεια, επειδή τόσοι άνθρωποι από τις ΗΠΑ, αλλά και από το εξωτερικό, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον ήχο μου μέσω του tape! Ένιωσα πραγματική ευλογία! Με τιμάτε πλήρως δείχνοντάς μου ότι αυτό που κάνω είναι σε καλό δρόμο και το υλικό μου είναι κατάλληλο για αυτό που θέλω, σας αγαπώ παιδιά!


Ποιο είναι το μήνυμα που θα έδινες στους θαυμαστές σου;


Σε όλους και όλες, όσους ξοδέψανε χρόνο για να ακούσουν τη μουσική μου, σας ευχαριστώ πολύ και σας αγαπώ όλους! Είστε οι καλύτεροι! Ειδικά οι άνθρωποι από άλλες χώρες που υποστηρίζουν αυτό που κάνω εδώ στο Gulfport, ακούγοντας τη φωνή μου και αυτά που έχω να πω και τους αρέσουν! Σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου!

 

Βρείτε τις δουλειές της Manda G Monroe στο παρακάτω link:

Recent Posts

See All

Πρόσκληση σε καλλιτέχνες για το Rough Diamonds Vol.4

Μετά τα επιτυχημένα releases των τριών "Rough Diamonds", η Universe Music ετοιμάζει την τέταρτη κυκλοφορία δίνοντας την ευκαιρία σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες να συγκεντρώσουν τις φωνές τους στο πλέον θ

bottom of page