top of page

Συνέντευξη: Klazzi K


Ο Klazzi γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καρολίνα των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου παρόλο που οι φίλοι και η οικογένειά του μαθαίνουν πώς να μαγειρεύουν, να καθαρίζουν, να χτίζουν οικοδομές και να δουλεύουν σε πολλά πράγματα στη ζωή, εκείνος κάνει σε όλη του τη ζωή μουσική και κυρίως ραπ. Το χιπ χοπ τον έριξε στο ταξίδι που, καθώς λέει, έχει ευλογηθεί και νιώθει ευγνώμων για όσα η μουσική του έχει προσφέρει.



 

Αρχικά, Klazzi, από πού προήλθε το όνομά σου;


Το "Klazzi" προήλθε από τη λέξη "classic", αλλά σε πολλά τραγούδια δημιούργησα διάφορες εκδοχές αυτοσχεδιάζοντας την ώρα της ηχογράφησης και έτσι δημιούργησα το "Klazzi".


Πώς ξεκίνησες και με ποιον/ποιους;


Ξεκίνησα μαζί με τον καλύτερο φίλο μου, τον "Killa K" ή αλλιώς γνωστός και ως "RN200" (RIP), ο οποίος με δίδαξε όλα όσα ξέρω. Εκείνος στάθηκε αφορμή.


Ποια ήταν η αγαπημένη σου στιγμή στην καριέρα σου;


Η αγαπημένη μου στιγμή ήταν όταν πρωτοβρέθηκα στη σκηνή, πραγματοποιώντας μια συναυλία. Ήταν τόσο μεγάλη εμπειρία...πρωτόγνωρη για μένα!!!


Θα ήθελες να το ξαναζήσεις;


Ναι, μέχρι την ημέρα που θα πεθάνω!!!


Προτιμάς την παλιά ή τη νέα εποχή του hip hop;


Μου αρέσουν και τα δύο, είμαι πρόθυμος να μάθω οτιδήποτε γιατί θεωρώ πως μου κάνει καλό, είτε είναι "παλιό" είτε "νέο" ρεύμα.


Γιατί;


Η γνώση είναι δύναμη.


Ποιο είναι το ένα και μόνο πράγμα που πρέπει να έχει κάθε τραγούδι για να είναι καλό;


Καλός ήχος όπως και να 'χει.


Πες μας 3 ονόματα καλλιτεχνών που ονειρεύεσαι να συνεργαστείς;


Dre, Snoop, Slim Shady.


Τι συμβουλές έχεις να δώσεις στους νέους που θέλουν να γίνουν καλλιτέχνες;


Ποτέ μην τα παρατάς, ποτέ μην παραδίνεσαι, ακολούθα το όνειρό σου με οποιοδήποτε τρόπο.


Ήσουν ο 2ος ράπερ στο "God Level Cypher Vol.2" με τον Bizarre, ωστόσο σε είδαμε και μετά στο "God Level Cypher Vol.3" με τον Canibus. Τι σημαίνουν για σένα αυτές οι συμμετοχές και πώς νιώθεις;


Σημαίνουν πολλά πράγματα καθώς, πρόκειται για μεγάλες ευκαιρίες, ήμουν εξαρχής ενθουσιασμένος με αυτά τα πρότζεκτ και μέσω αυτών έχω καταφέρει να κάνω τη μουσική μου δουλειά πλήρους απασχόλησης.


Πώς ήταν η συνεργασία με την Universe Music;


Είμαι 1000000000% ικανοποιημένος και θα το ξαναέκανα!!!

 

Μπορείτε να βρείτε το Klazzi σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες:


Recent Posts

See All

Πρόσκληση σε καλλιτέχνες για το Rough Diamonds Vol.4

Μετά τα επιτυχημένα releases των τριών "Rough Diamonds", η Universe Music ετοιμάζει την τέταρτη κυκλοφορία δίνοντας την ευκαιρία σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες να συγκεντρώσουν τις φωνές τους στο πλέον θ

bottom of page