top of page

Συνέντευξη: Iliyana


Η Iliyana είναι 26 ετών με καταγωγή από την πόλη της Σόφιας. Ζει στην Αυστρία εδώ και 9 χρόνια, όπου σπουδάζει και εργάζεται. Ασχολείται με τη μουσική περίπου 10 μήνες, και πάντα την ονειρευόταν από μικρή. Είναι επίσης μια περήφανη μητέρα ενός 8χρονου γιου.

 

Τι σε έκανε να ασχοληθείς με τη μουσική;


Προέρχομαι από μια οικογένεια όπου ο πατέρας μου μου έδωσε αυτό το παράδειγμα. Αποφοίτησε από το ωδείο και παίζει πολλά όργανα (κιθάρα, μπουζούκι, πιάνο...) και τραγουδά. Μερικοί από τους φίλους του ήταν από μια γνωστή μουσική εταιρεία που υπάρχει μέχρι σήμερα και εγώ ήμουν ακριβώς σε αυτό το περιβάλλον. Και ο παππούς μου έπαιζε υπέροχα ακορντεόν.


Κρατάς πράγματα για τον εαυτό σου που δεν θα ήθελες να εκθέσεις δημόσια στη μουσική σου;


Ναι! (γέλια) Προσπαθώ και να συμπεριφέρομαι πιο αξιοπρεπώς και να μεταφέρω το συναίσθημα και την ενέργειά μου. Νομίζω ότι όλα έχουν τα όριά τους και η ισορροπία είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Κατά τα άλλα μου αρέσει να είμαι ειλικρινής και να μοιράζομαι και δεν έχω τίποτα να κρύψω. Όλοι έχουμε τα πάνω και τα κάτω μας και ο στόχος μου είναι να συνδεθώ συναισθηματικά με άλλους ανθρώπους που βρίσκονται σε αυτό το κύμα και να είμαι αμοιβαία επωφελής σε ενεργειακό επίπεδο. Εγώ ως πομπός και αυτοί ως αποδέκτες και το αντίστροφο.


Τι πιστεύεις για τη σύγχρονη μουσική;


Την λατρεύω και παραδέχομαι ότι δεν είναι και το καλύτερο πράγμα για μένα ως ακροάτρια.


Ποιο είναι το πιο δυνατό σου χαρακτηριστικό στη δημιουργία μουσικής;


Βγαίνει σαν κάτι μοναδικό από την ψυχή του κάθε καλλιτέχνη. Δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος σαν εμένα ή εσένα σε αυτόν τον κόσμο και αυτό κάνει την ενέργεια του καθενός μας μοναδική. Δηλαδή, το πιο δυνατό χαρακτηριστικό είναι η μόνη μου ενέργεια στο είδος της, είναι στη μουσική -αν συμμετέχω με ιδέες, στις κινήσεις μου σε βίντεο, στίχους, κλπ.


Εστιάζετε πολύ στο κοινό;


Ναι, είναι άνθρωποι σαν εμένα. Μου αρέσει κάτι από όλα τα είδη ανθρώπων και θέλω να με ακούνε όλοι. Δεν θα περιοριστώ, γιατί για μένα θα ήταν περιορισμός. Θα αναμίξω στυλ με το ραπ ως βασικό στοιχείο σε κάθε τραγούδι, όσο πολύχρωμο κι αν είναι (γέλια).


Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;


Άλλο ένα παιδί σίγουρα. Μια υπέροχη οικογένεια. Να είμαστε όλοι υγιείς. Να είναι ευτυχισμένη η ψυχή μου. Να έχω τεράστια ψυχική και πνευματική ανάπτυξη. Με υπέροχους ανθρώπους γύρω μου, όπως έχω αυτή τη στιγμή. Οικονομικά ελεύθερη με επιτυχημένα, πολύ επιτυχημένα επαγγελματικά έργα, εντός και εκτός του μουσικού χώρου. Να είναι ικανοποιημένη και ήρεμη η ψυχή μου στον τόπο που ζω και να κατάφερνα να εκφραστώ σωστά.


Για ποια πράγματα είσαι περήφανη και για ποια όχι;


Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου από όλες τις απόψεις, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαι καλός άνθρωπος. Δεν είμαι περήφανη για διάφορα άλλα, αλλά αποδέχομαι τον εαυτό μου (γέλια)! Μου αρέσουν όλα. Κανείς δεν είναι τέλειος. Αργοπορώ πολύ (γέλια)... Δεν είμαι περήφανη για αυτό. Η βασίλισσα της καθυστέρησης. Οι φίλοι μου ήδη εφαρμόζουν τακτικές ... μου λένε "έρχομαι σε 30 λεπτά" και έρχονται σε μια ώρα... το ρολόι μου είναι 5 λεπτά μπροστά κλπ. Ίσως να έχω πολύ τραχύ χιούμορ μερικές φορές, αλλά μου αρέσουν πολύ και τα αστεία. Νομίζω ότι έχω πρόβλημα με την υπερβολική κριτική στον εαυτό μου και ψάχνω να το αλλάξω. Απορροφώ πολλή ενέργεια από τον κόσμο, γι' αυτό παρακολουθώ και προσέχω πολύ με ποιους βγαίνω και επικοινωνώ ....


Με ποιον τραγουδιστή θα ήθελες να συνεργαστείς;


Με αρκετά επιτυχημένους Έλληνες, Τούρκους, Βούλγαρους. Και με όχι και τόσο διάσημους. Δεν θα ήθελα να πω ονόματα. Αν συμβεί μια μέρα - συμβαίνει. Αν όχι - να είμαστε καλά (γέλια). Αλλά γενικά διεθνής να είναι. Δεν έχω κάποιο αγαπημένο να κοιτάξω. Τους αγαπώ όλους!


Αν δεν ασχολούσουνα με τη μουσική, με τι είδους τέχνη θα ασχολούσουν;


Με την ενεργειακή θεραπεία.


Πώς ανακάλυψες τη Universe Music και πώς αποφάσισες να συμμετάσχεις στο «Sparks Vol.2»;


Μέσω Facebook, η γνωριμία μου έγινε με τον Meshaya, τον οποίο σέβομαι πολύ, καθώς και τα έργα του, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας ("I can't deny"). Εκτιμώ τη δουλειά του και χαίρομαι που συμμετέχω σε έργα υψηλής ποιότητας όπως αυτό. Υπάρχει μόνο σκέψη και τάξη! Συγχαρητήρια!

 

Βρείτε την Iliyana στους παρακάτω συνδέσμους:


Instagram:


Facebook:


YouTube:

Recent Posts

See All

Πρόσκληση σε καλλιτέχνες για το Rough Diamonds Vol.4

Μετά τα επιτυχημένα releases των τριών "Rough Diamonds", η Universe Music ετοιμάζει την τέταρτη κυκλοφορία δίνοντας την ευκαιρία σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες να συγκεντρώσουν τις φωνές τους στο πλέον θ

bottom of page