top of page

Συνέντευξη: Ca'mero


Ο Camero ζει στο Gulfport του Μισισιπή και είναι ιδρυτής της CA'MERO ENTERTAINMENT. Είναι ένας R&B/hip hop καλλιτέχνης που έχει ευελιξία σε όλα τα είδη μουσικής. Προέρχεται από μια οικογένεια ταλαντούχων τραγουδιστών που δεν κυνήγησαν ποτέ τα όνειρά τους, επειδή ζούσαν τη ζωή των ναρκωτικών, των φόνων και των δρόμων. Έχει κάνει πάνω από 100 συναυλίες σε μεγάλες πόλεις όπως η Ατλάντα, η Καλιφόρνια, η Λουιζιάνα και το Τέξας. Είναι πολύ εκρηκτικός με παραστάσεις flipping, χορού και έχει πλήρη αλληλεπίδραση με τους θαυμαστές του και το πλήθος, κάτι που τον κάνει μοναδικό. Αυτό τον καιρό δουλεύει πάνω σε ένα νέο άλμπουμ και μουσικά βίντεο, ενώ ταυτόχρονα κάνει περιοδεία σε 50 πόλεις σε όλο τον κόσμο, προμοτάροντας τραγούδια από το επερχόμενο άλμπουμ του. Με αφορμή την πρόσφατη συμμετοχή του στο mixtape της Universe Music "Rough Diamonds Vol.2", κάναμε μαζί του μια όμορφη κουβέντα.

 

Τι σε έφερε ως εδώ;


Είμαι κομμάτι αυτού του χώρου από παιδί. Η μουσική ήταν το φάρμακο και η θεραπεία μου για όλη μου τη ζωή. Πάντα τραγουδούσα χορεύοντας και ραπάροντας στο σχολείο, στη δουλειά, στη φυλακή και όποιο μέρος έβγαινα ήταν όλο μουσική και διασκέδαση.


Τι σκέφτεσαι όταν δημιουργείς ένα νέο κομμάτι;


Η σκέψη μου έχει να κάνει με όσα έχω περάσει και όσα πράγματα σκέφτομαι για να βελτιώσω από δω και πέρα την καριέρα και το μέλλον μου, όχι μόνο ως καλλιτέχνης αλλά ως επιχειρηματίας.


Πού έχεις εμφανιστεί;


Μισισιπή, Ατλάντα, Τέξας, Λουιζιάνα, Ντέλαγουερ, Δυτική Βιρτζίνια, Φλόριντα, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Ms Coast Coliseum στο Τζάκσον και το Biloxi Ms, σε εκδηλώσεις για το Spring break, δυνατά και πολλά μεγάλα κλαμπ και μπαρ.


Έχεις κάποια επερχόμενη συναυλία;


Θα κάνω περιοδεία σύντομα με πολλούς καλλιτέχνες και διασημότητες που είναι καταχωρημένοι στη λίστα μου.


Πού βλέπεις τον εαυτό σου στο μέλλον με αυτή την καριέρα;


Στο μέλλον βλέπω τον εαυτό μου να βοηθάει άλλους καλλιτέχνες και επιχειρηματίες να πετύχουν περισσότερα από όσα ονειρεύονται.


Αν όχι ραπ, τι άλλο θα έκανες αυτή τη στιγμή;


Θα ήθελα να έχω δικό μου εστιατόριο ή δική μου δισκογραφική εταιρία.


Πόσο έχεις ωριμάσει ως καλλιτέχνης;


Έχω γίνει ένας από τους πιο σκληρά εργαζόμενους και επιτυχημένους επερχόμενους διασκεδαστές στην πόλη μου, στο Gulfport του Μισισιπή, και μπορώ να γίνω σύντομα ο καλύτερος στον κόσμο (γέλια).


Τι είδους υποστήριξη θα χρειαζόσουν περισσότερο, την οποία δεν είχες;


Υποστήριξη...σίγουρα στα οικονομικά.


Τι πιστεύεις ότι σε κάνει να ξεχωρίζεις;


Έχω τον δικό μου μοναδικό ήχο και στυλ μουσικής, που είναι για ολόκληρο τον κόσμο, για να κατανοήσει και να εκτιμήσει την ποιοτική μουσική όλων των ειδών.


Θέλεις να μας πεις δυο λόγια για τη συνεργασία σου με την Universe Music και τη συμμετοχή σου στο "Rough Diamonds";


Τα παιδιά της Universe Music είναι ξεκάθαρο ότι βρίσκονται εδώ για να βοηθήσουν τον ανεξάρτητο καλλιτέχνη να φτάσει σε σημαντικά ορόσημα στην καριέρα του. Γι' αυτό είναι τιμή, αλλά και ευλογία να είμαι μέρος αυτού και σίγουρα θα συνεργαζόμαστε περισσότερο! Θα δείτε μεγάλα πράγματα να έρχονται από εμάς! Επίσης θα ήθελα να κλείσω λέγοντας προς όλους τους θαυμαστές μου και τους οπαδούς μου: "Μην τα παρατάς ποτέ και αν δεν πιστεύουν σε εσένα, κάνε τους να πιστέψουν, η επιτυχία σου μετριέται μόνο από τη δουλειά και την αφοσίωσή σου. Κάπου θα υπάρχουν άτομα σαν τα παιδιά της Universe Music που θα σου παρέχουν ευκαιρίες!!!"

 

Βρείτε τον Ca'mero στα παρακάτω link:

Recent Posts

See All

Πρόσκληση σε καλλιτέχνες για το Rough Diamonds Vol.4

Μετά τα επιτυχημένα releases των τριών "Rough Diamonds", η Universe Music ετοιμάζει την τέταρτη κυκλοφορία δίνοντας την ευκαιρία σε ανεξάρτητους καλλιτέχνες να συγκεντρώσουν τις φωνές τους στο πλέον θ

bottom of page